10:56 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کولر گازی

واردات کولر گازی و دستگاه‌های برودتی ممنوع شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی از ممنوعیت واردات کولرهای گازی و دستگاه های برودتی به دلیل تولید داخلی این دست محصولات خبر داد.
خاموشی‌ها ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد
پایگاه خبری راد: سخنگوی صنعت برق کشور گفت: علی رغم اینکه درجه حرارت کاهش زیادی پیدا نکرد، اما میزان خاموشی‌ها نسبت به دو هفته گذشته ۴۷ درصد و نسبت به هفته اخیر ۳۰ درصد کاهش یافته است و پیش بینی می‌شود که نهایتا تا ۲۰ مرداد ماه خاموشی‌ها به صفر برسد. البته این مسئله متاثر از برخی عوامل همچون درجه حرارت است.
بلعندگان برق را مدیریت کنید
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار، وسایل سرمایشی یک سوم از کل مصرف برق کشور و با عبارت بهتر ۲۱ هزار مگاوات را به خود اختصاص داده که این میزان برابر با مصرف کل چهار کشور همسایه ایران است.
خاموشی‌ها تا اوایل شهریور ادامه دارد
پایگاه خبری راد: سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس آخرین آمار، میزان درجه حرارت هوا در ماه آینده افزایش خواهد یافت. لذا باید گفت که تا دو هفته اول شهریور ماه شرایط خوبی پیش روی صنعت قرار ندارد.
پول آب و برق مشترکان پرمصرف تصاعدی محاسبه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: ما دوست نداریم با ابزار قیمت، مشترکین آب و برق را جریمه کنیم، اما در صورت تداوم این وضعیت بهای آب و برق مصرفی پرمصرف‌ها تصاعدی محاسبه خواهد شد.
کاهش 2 هزار مگاوات مصرف برق در کشور/ شایعات صادرات آب و برق واقعی نیست
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف برق که از 19 خردادماه در بخش دولتی آغاز شد، تاکنون 2 هزار مگاوات کاهش مصرف صورت گرفته که این مساله بسیار قابل توجه است.
مصرف برق خانگی در ایران 3.5 برابر استاندارد جهانی است
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه یزد با اشاره کاهش تولید برق از طریق سدهای آبی کشور، اظهار کرد: با توجه به 3.5 برابر بودن مصرف برق خانگی در ایران نسبت به استاندارد جهانی، نیاز به کاهش مصرف برق در بخش‌های مختلف به شدت احساس می‌شود.
خاموشی‌های مکرر در خانه‌ اصفهانی‌ها
پایگاه خبری راد: سناریوی قطعی و افت فشار آب در تابستان امسال این بار به خاموشی های مکرر خانه های اصفهانی ها رسیده است.
برای خرید بخاری و شومینه بیش از این هزینه نکنید
پایگاه خبری راد- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: در حال حاضر قیمت بخاری‌ها و شومینه‌های گازی موجود در بازار از رقمی بیش از ۳۰۰ هزار تومان آغاز و تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
کاهش قبوض برق با اجرای یک طرح
پایگاه خبری راد: در سال‌های اخیر استفاده از کولرهای گازی موجب افزایش مصرف برق و تحمیل هزینه‌های اضافی به مشترکان شده به همین دلیل وزارت نیرو به دنبال طرح‌های تشویقی برای کاهش مصرف این نوع کولرها است.
صفحه قبل | صفحه بعد